Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:nylon en plas
slpat74
Beginnend subje
Post nylon en plas
on: 31 January, 2018, 11:54

ik heb 2 fetishen, nylon en plas en vind eigenlijk dat deze ook zeer goed te combineren zijn.
vrouwen kunnen namelijk gewoon door het nylon plassen of er ze helemaal nat maken met hun plas.
wordt zelf erg geil van filmpjes waarin vrouwen erg veel pissen, helaas heb ik dit zelf nog niet meegemaakt.
bv filmpjes op vipissy, mmmm

Lekkertje
Beginnend subje
Post Re: nylon en plas
on: 6 February, 2018, 03:13

Heerlijk. Die twee zijn het ultiemst genot samen.

Lekkertje
Beginnend subje
Post Re: nylon en plas
on: 6 February, 2018, 03:54

Het was weer de zoveelste verjaardagsfeest en het jaar is nog maar net begonnen. Aandachtig en doch iets verveeld was naar het publiek aan het kijken. Hun woorden gingen langs me heen. Gekibbel over het beste en duurzaamste servies kon me gestolen worden. Wat ik me afvroeg is of ze ook echt tevreden zijn in hun leven. Met name hun sexuele ervaringen. 

Mijn gedachten dwalen af naar afgelopen nacht met Tom. Ik heb Tom ontmoet toen we beiden als studenten een bijbaan hadden in een callcenter. Ik wist toen nog niet wat ik nu wist. Tom zou me dat duidelijk maken. Tom wou de eerste week continue in mijn nabijheid zijn. Ik vond hem maar irritant en snauwde hem vaak af. Lachte hem uit waar anderen bij waren. Al snel kreeg ik in de gaten dat hoe meer ik hem afsnauwde. Hoe harder hij zijn best deed om in mijn nabijheid te zijn. Ik vond het toen maar oke, zolang hij mijn tas droeg en ik een lift naar huis kreeg na werk. Op een gegeven moment ergens na een maand had ik het gezien bij de callcenter en ben opgestapt. Echter is Tom mij nooit vergeten en berichtte hij mij dat hij het mist om mijn tassen te dragen en te brengen. Nou ging het ergens kriebelen bij mij. Hoe vaak ik hem ook afsnauwde. Hij bleef terug keren. Nog onderdaniger dan de vorige keer. Hij mocht mij alleen in de nacht bellen. En zo begon het. In de nacht werd hij mijn persoonlijke telefonische sexslaaf. Ik gaf hem opdrachten. In het begin kleine opdrachten. Dat hij een foto moest sturen met zijn mond open. Want dat ik hem dan in zijn bek zou plassen. En dat hij bijvoorbeeld een foto moest maken met een vinger in zijn kontje. Wat mij zo geil maakte was dat hij nooit nee zei. Dat hij mij totale macht over hem gaf vond ik heerlijk en heb ook de nodige vingersessies gehad aan de telefoon. Ik gaf hem steeds meer opdrachten. Zo moest hij een panty over zijn hoofd heen doen via de webcam en plassen tegen zijn buik op commando. Dit gaf me zo een geil gevoel dat ik het realiteit moest laten worden. Zo gezegd zo gedaan. Wanneer ik geil wordt moet hij mijn kontje en kutje likken met lange halen terwijl ik zijn hoofd stevig aandruk. Afspreken ging altijd om mijn genot. Ik gebruikte hem als neukslaafje wanneer het mij uitkwam.  Als we afspreken dragen we over ons hele lichaam nylon. Ons gezicht ook. Dat gevoel is heerlijk. Ik plas dan in mijn panty terwijl ik op de gezicht van Tom zit. Hij moet dan van mijn zijn tong uitsteken. Soms drukt de panty zijn tong tegen. Ik druk dan mijn klitje harder tegen zijn mondje aan. 

Ik stop soms ook een panty in mijn kutje als ik heel geil ben. Als ik dan een momentje heb op het toilet zoals op het verjaardagsfeest, dan trek ik de panty uit mijn kut en zet het op me hoofd. En dan vinger ik mezelf. 

Pagina's: [1]