Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Ik wordt niet geaccepteerd zoals ik ben
roel500
Beginnend subje
Post Ik wordt niet geaccepteerd zoals ik ben
on: 11 August, 2016, 10:06

Hallo allemaal.
Ik heb me zonet al even voorgesteld hier op het forum maar ik kon niet wachten om hier even wat te delen. Er zitten me wat dingen behoorlijk dwars en dat moet ik even kwijt.
Ik ben een onderdanige man en val op sterke grote vrouwen. Ik heb natuurlijk karakter trekken in mijn persoonlijkheid die daarbij horen en heb het gevoel daarom niet gerespecteerd te worden door mijn sociale omgeving. Ik heb nog nooit een langdurige relatie gehad. Wel een aantal scharreltjes maar niet meer dan dat. Wat me dwars zit is de respectloosheid van de maledom samenleving. Ik ben zelf nogal klein en licht (tengere bouw) en zie dat heel veel jongens/mannen die groter als mij zijn me totaal respectloos behandelen dat terwijl meiden/vrouwen die groter en sterker zijn me juist heel lief behandelen. Ik probeer altijd mensen een kans te geven ongeacht wie ze zijn en hoe ze er uit zien enz. en vaak geef ik ze ook een 2e kans. Dus aan mij ligt het niet. Er zijn veel te veel dominante mannen in de wereld. En als ik vrienden maak dan zit er altijd zo'n klootzak tussen waar ik ook kom. Altijd lopen ze op te scheppen over wat zij allemaal wel niet kunnen en als ik zeg dat ik wat kan of iets doe dan kunnen zij dat altijd beter zeggen ze. Ze maken mij altijd belachelijk en soms proberen ze ruzie met me te krijgen. Als het zo moet dan heb ik liever maar geen vrienden! Ik zou heel graag een grote sterke vrouw willen die mij kan beschermen. Maar ik ben al jaren vrijgezel. Overal waar ik kom, kom ik nooit die leuke dame tegen maar wel altijd die maledom klootzakken. Sommige hebben mij zelfs geprobeert af te persen. Ik heb heel veel negatieve ervaringen met sterke dominante mannen alsof ze onbewust lijken te weten dat ik een soort concurrent ben die ze snel uit de weg moeten ruimen. Ik zie wel veel meiden die aan mijn voorkeuren voldoen zoals sommige cassieres en vakkenvulsters in de supermarkt die een groot en sterk uiterlijk hebben. Maar hier is het volgens mij niet gepast om ze te daten en ze kenen mij verders niet. In mijn sociale leven kom ik ze nooit tegen en het lijkt wel of ik voor het ongeluk geboren ben. IkWat kan ik doen om zo snel mogelijk die sterke meid te ontmoeten en succesvol te daten heb echt een sterke dominante meid nodig want ben blijkbaar fysiek niet in staat me te verdedigen en met wapens staat oom agent al snel aan de deur dus dat is ook niet echt een optie. Alleen jongens van mijn eigen bouw dus ongeveer even sterk of minder sterk behandelen mij wel met respect maar deze zijn er niet heel veel. Het is een ongelovelijk groot nadeel om klein te zijn en zou het zeer rechtmatig vinden als ik een meid heb die dit compenseert. Niet zozeer dat zij die dominante mannen gelijk gaat slaan ofzo maar gewoon flink afschrikt voordat het tot een conflict komt. Voel me zeer depressief over het feit dit ik alleen ben in zo'n keiharde wereld en wil soms gewoon graag dood als ik alleen blijf want ik kan het niet meer slikken. Flink blowen verlicht mijn negatieve gevoelens maar dit is geen echte oplossing denk ik. Is er iemand hier die tips kan geven en me kan helpen weer vrouwen te ontmoeten?

Artemis
Beginnend subje
Post Re: Ik wordt niet geaccepteerd zoals ik ben
on: 15 August, 2016, 11:40

Hoi roel, welkom op het forum!

Wat een vervelende situatie, zeg. Ik kan me voorstellen dat je er flink onder gebukt gaat.

Misschien een wat al te voor de hand liggende tip, maar heb je het weleens op een normale datingsite geprobeerd om wat grotere, forse vrouwen te ontmoeten? Uit je verhaal maak ik namelijk niet direct op dat je (sterke) BDSM verlangens hebt, maar dat je vooral verlangt naar een grote, sterke vrouw. En die zijn er op zich genoeg te vinden hier in Nederland.

Hoe oud ben je trouwens?

roel500
Beginnend subje
Post Re: Ik wordt niet geaccepteerd zoals ik ben
on: 26 August, 2016, 11:12

Het is inderdaad een zeer vervelende situatie.
Ik ben trouwens 26 jaar.
Misschien zou ik een datingsite moeten proberen maar dat kost veel geld wat ik niet heb. Heb ook niet echt vrienden om mee uit te gaan. Ik heb ook geen diplomas waardoor ik onder de mensen kan komen want op school had ik hier al last van. Zat op een agrarische vmbo school waar amper meisjes op zaten. Ik moest veel voor me mezelf opkomen en continu op mijn tenen lopen om niet te worden gepest. Ik was natuurlijk vervolgens de 'moeilijke leerling'en ben van school geschorst en toen op een speciale school terecht gekomen. Daar was de situatie nog veel erger en ik kwam altijd te laat omdat ik geen zin had en ook ging ik veel spijbelen. Ik ben toen met mijn 18e met school gestopt toen ik niet meer leerplichtig was. Toen ben ik nog op een leerwerk bedrijf terecht gekomen maar dit had geen succesvol resultaat omdat ik geen diploma's had om vervolgens te solliciteren. Ik was wel bij een auto garage terecht gekomen maar die buiten zijn werknemers uit en is uiteindelijk ook failiet gegaan. Daarom leef ik nu van een uitkering en zit alle dagen thuis. Ook vrijwilligerswerk zou ik heel graag willen doen maar ook daar willen ze mensen met een diploma. Ik ben ten einde raad. Ik ben zelfs bereid mijn auto weg te doen om weer met ov te gaan reizen zodat ik misschien nog een keer aan de praat raak met zo'n lieve dame die toevallig naast me komt zitten of ook op de bus of trein aan het wachten is. En ik ook weer in de stad een biertje kan gaan drinken enzo. Ik ga nu niet met ov want dan betaal ik dubbel want vaste lasten van mijn auto gaat ook door. Ik voel me nu iniergeval behoorlijk alleen.
Ik heb trouwens wel degelijk onderdanige gevoelens alleen echt sm gaat me net iets te ver (denk ik). Ik vind wel heerlijk als een vrouw me optild of in de houdgreep legt en me als slaafje gebruikt maar wel tegelijk ook lief is.

Pagina's: [1]