Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Punch fisten
Astrid02
Beginnend subje
Post Punch fisten
on: 4 October, 2019, 13:29

Onze gezamenlijke favoriet is toch wel het fisten, hier in hebben wij erg veel ervaring opgebouwd Karin als de geefster en Astrid als neemster.
Wij hebben ook diverse technieken geprobeerd , zowel anaal als vaginaal en zijn zover gekomen dat Astrid anaal geheel gevuld kan worden met mijn vuist en onderarm tot mijn elleboog aan toe.
Tot nu toe hebben we het altijd erg rustig opgebouwd stap voor stap en liet ik mijn vuist langzaam bij Astrid naar binnen glijden, wat zij erg prettig vindt.
Maar nu zijn wij op een punt gekomen om het harder en extremer te gaan doen en willen wij gaan punch fisten.
Wat houdt punch fisten in , punch fisten is een fist techniek zonder rustige opbouw en langzaam naar binnen gaan, maar in een keer de vuist naar binnen duwen.
Wij willen dit vooral anaal gaan doen, waar bij ik met kracht in een keer mijn vuist en onder arm bij Astrid anaal naar binnen duw.
Heb ondertussen wel wat gelezen over deze techniek, in het engels , maar mijn engels is niet zo heel goed.
heeft iemand hier op het forum ervaring met punch fisten en kan nos van wat tips etc voor zien?

breislaafj-
e
Beginnend subje
Post Re: Punch fisten
on: 1 November, 2019, 22:32

Ik moet regelmatig grote buttpluggen dragen, maar ben wel blij dat ik die zelf met voldoende glijmiddel mag inbrengen.
Voor mijn gevoel kun je ook makkelijk schade aanrichten als je wild naar binnen gaat

Pagina's: [1]