Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Waar vind je echte serieuze slaven / slavinnen
meesteress-
elma
Beginnend subje
Post Waar vind je echte serieuze slaven / slavinnen
on: 27 March, 2018, 18:09

Hallo ik ben Meesteresselma, ik ben al geruime tijd op zoek naar een TPE slaaf, heb op bdsm site een advertentie geplaatst, krijg er best wel wat reacties op alleen dat blijken tot op heden steeds weer fakers te zijn, ik word daar zo moe van, is er iemand die een site weet waar ik het meeste kans maak om een echte serieuze slaaf / slavin te treffen die geen fake is en wel dolgraag slaaf of slavin wil zijn ik hoop op een reactie.

Groetjes en alvast bedankt

Meesteres Selma

ed_
Beginnend subje
Post Re: Waar vind je echte serieuze slaven / slavinnen
on: 2 June, 2019, 11:19

Goede dag Meesteres Selma,
Toevallig ben ik vandaag op deze site gekomen Uw vraag viel mij op. Ook dat deze heel vaak gelezen was maar dat niemand een reactie geeft.
Ik zal U schrijven hoe ik het ervaar en heb ervaren, dit betekent niet dat ik gelijk heb hierin, alleen maar hoe ik het zie.

TPE /Total Power Exchange , Misschien bestaan die niet zoals U ze graag zou zien en noemt U ze Fakers.

Ik ben nu ongeveer 2 en een half jaar actief in de BDSM wereld en begin nu een beetje te begrijpen hoe ik in elkaar zit. Toen ik begon vertelde een Meesteres mij direct dat ik een Femdom aanhanger zou zijn. Ik begreep het niet echt en ben dit gaan uitzoeken. Na enige tijd heb ik het geluk gehad om in contact te komen met mijn huidige D. Die heeft mij een checklist laten invullen waar ik kon aangeven waar mijn grenzen lagen die ik echt niet wilde overschrijden. Na verloop van tijd zie ik wel dat die grenzen zijn verschoven. Heerlijk vind ik het om mezelf volledig aan haar over te geven. Ze mag echt letterlijk alles wat ze wil met mij doen of laten doen binnen die grenzen. Waar ik me nog steeds over verbaas ik dat zij hier enorm van geniet, het is voor mij een sterk verlangen om het gevoel te hebben dat mijn meesteres precies doet wat zij graag wil en niet doet wat ik graag verlang. Vele malen heeft ze me gevraagd wat ik graag zou willen dat zij doet. Echter daar heb ik nooit een antwoord op gegeven. Daar ben ik heel blij mee, want als ik dat wel had gedaan zou ik het gevoel hebben dat zij dingen voor mij doet omdat ik het graag wil. Dat is nou juist precies wat ik niet wil. Er is nu een vertrouwen opgebouwd wat heel sterk is, ik vertrouw blind op haar en geef mezelf elke keer compleet aan haar over. Zou zij over mijn grenzen gaan dan is het vertrouwen er niet meer, ik denk dat de BDSM relatie met haar dan onherstelbaar kapot is.

Wat ik met dit probeer te vertellen is dat ik van mening ben dat een TPE slaaf wel bestaat, maar dat er altijd grenzen blijven waar een slaaf aan kan, en wil gehoorzamen. Voor U dus een uitdaging om een slaaf te vinden die precies bij u past. Als de grenzen van de slaaf aan Uw wensen en verwachtingen voldoen, heeft U dus een echte TPE slaaf gevonden die het heerlijk vind en ernaar verlangt om U te mogen dienen.

Ik hoop dat ik U hiermee een beetje heb geholpen.

Ed.

Slaafrob
Beginnend subje
Post >>Re: Waar vind je echte serieuze slaven / slavinnen
on: 15 June, 2019, 00:56

Quote uit meesteresselma op 27 March, 2018, 18:09
Hallo ik ben Meesteresselma, ik ben al geruime tijd op zoek naar een TPE slaaf, heb op bdsm site een advertentie geplaatst, krijg er best wel wat reacties op alleen dat blijken tot op heden steeds weer fakers te zijn, ik word daar zo moe van, is er iemand die een site weet waar ik het meeste kans maak om een echte serieuze slaaf / slavin te treffen die geen fake is en wel dolgraag slaaf of slavin wil zijn ik hoop op een reactie.

Groetjes en alvast bedankt

Meesteres Selma

Mrs selma met slaaf Robert van den broek uit tiel
Waarom reageer u dan niet meer op mijn aangezien ik dolgraag I'd tpe wil worden ,u stuur geen 1 email naar mijn terug.
Ik hoop op een reactie mrs selma

Pagina's: [1]