Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Hoe gedraag ik mij als mannelijke slaaf op een Femdom-feest?
draailier
Beginnend subje
Post Hoe gedraag ik mij als mannelijke slaaf op een Femdom-feest?
on: 29 March, 2016, 11:30

Beste medekinksters,

Binnenkort wil ik eens een femdomfeest gaan bijwonen als mannelijke slaaf. Maar hoe dien ik mij correct te gedragen, zonder dat ik zowel Haar als ook mijzelf voor schut zet en een mogelijk slechte indruk achterlaat?
Ik begrijp dat als mij iets gevraagd wordt dat ik daarbij gehoor aan moet geven. Kan iemand mij a.u.b. adviseren in deze? Dank alvast 😀

DomMelissa
Beginnend subje
Post Re: Hoe gedraag ik mij als mannelijke slaaf op een Femdom-feest?
on: 7 April, 2016, 11:29

Hoi draailier,

Zelf heb ik geen ervaring met dergelijke feesten, maar mijn inziens is het niet anders dan hoe je je normaal dient te gedragen in nabijheid van je Meesteres. Het enige verschil is dat er meer mensen bij zijn. Dus volg te allen tijde Haar orders op, laat met je doen wat Zij wil, sta alles toe wat Zij toestaat en toon geen eigen initiatief. Hoe gehoorzamer jij bent en hoe sneller en gretiger je Haar orders opvolgt, des te meer zet je zowel jezelf als Haar in een goed daglicht. En als ze je (tijdelijk) uitleent aan een andere Meesteres, gewoon laten gebeuren en in meegaan. Je Meesteres weet immers wat het beste voor je is en neemt je in bescherming als dat nodig is. Dus vertrouw op Haar en geniet.

Groeten, Melissa.

soleman
Beginnend subje
Post Re: Hoe gedraag ik mij als mannelijke slaaf op een Femdom-feest?
on: 27 April, 2016, 10:09

Van mezelf weet ik dat ik een goede sub kan zijn. Ben echter versa en dat brengt zo af en toe wel wat problemen met zich mee.
Soms was/is de wil er wel om mijn dom. te dienen maar lukt(e) het niet vanwege "gebrek"aan overmacht bij mijn Mrs.
Dan werd ik opstandig, hetgeen ons beide niet ten goede komt.
Ik wens je dus alle wijsheid en toewijding toe.

Pagina's: [1]