Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:voorstellen
slaafvoor
Beginnend subje
Post voorstellen
on: 23 October, 2016, 15:30

mijn naam is slaafvoor en ik mag dienen Mrs.Donna

slaafvoor
Beginnend subje
Post Re: voorstellen
on: 10 November, 2016, 18:34

had en andere Meesteres ervoor gezien wou ik toch over mijn meer sm-stappen zetten. Uiteindelijk heb ik met Meesters Donna een geweldige Meesteres gevonden , ik heb vele sm-ervaringen opgedaan en heeft Zij bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling als haar slaaf,Het was mijn eerste bezoek aan de prachtige Meesteres en kende haar alleen vaar van Kinky.nl , mailde haar en een korte mailwisseling om de afspraak te maken.mocht ik komen, Prachtige foto’s gezien ,spannende outfits, snelle reactie ook persoonlijk . Ik was er klaar voor! Wat een prachtige vrouw! Op super mooie laarzen , een spannende strakke zwarte outfit, donker lang haar,ik was erg zenuwachtig maar daar kreeg ik de tijd niet om dat te zijn. Zo natuurlijk en relaxt voelde het. eerst nog even een gesprekje gehad van ongeveer 10min over wat ik dan wou .heb ook gezegd maak mij U slaaf als U wilt Meesteres.zou alles voor u willen doen Meesteres toen een heerlijke sessie gehad (wat langer duurde als 1 uur) en nu ben ik echt verkocht aan deze Meesteres mijn Meesteres
ik Kan iedereen aanraden om deze Meesteres te bezoeken
ook als je begint als slaaf of slavin of travalady de Meesteres begeleid je

Pagina's: [1]