Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Mag ik me even voorstellen
nylonvoets-
laaf
Beginnend subje
Post Mag ik me even voorstellen
on: 7 September, 2014, 09:59

Hallo alle meesteressen en medeslavenbroeders,

Ik ben de nylonvoetslaaf en ik wil me hierbij even voorstellen. Ik ben 49 jaar en heb op m'n 16e het 1e DOMA boekje bij de Bruna ontdekt. En zo viel de puzzel in elkaar. Ik was uit de brand. Ik was wel normaal en had vele gelijkgestemden op de wereld. Tot m'n 16e dacht ik altijd dat ik remi was. Alleen op de wereld en m'n familie giechelde altijd om mij als ik m'n voetfetsih toonde aan nichtjes en buurmeisjes. Ze vonden mer raar en gaven me gemene steken onder water. Maar als ik er over wou praten keken ze de andere kant op. Kiss my ass mety die lui denk ik nu. Op m'n 4e rook en kuste ik altijd al voeten van zussen, heerlijk. Een bonkend hart, droge keel en mond en een heel warm gezicht herinner ik me. Op m'n 7e trampelen op balkon op mijn borst. Ze stond op mij. Circusje speelden we dan. Ik vroeg dan of ze haar voet op mijn hoofd wou doen en rook er aan heerlijk. Ik besefte nog niet op die leeftijd dat het SM was en footfetish e.d. Zo ging het maar door en keerde in mezelf. Ging op woensdag middag altijd wel naar de bibliotheek om in Hollywood boeken te neuzen naar voeten in nylons in films want ik had een paar films gezien uit hollywood met Sophia Loren en Maureen o' Hara en met Stephane Audran uit Frankrijk waar nylonvoet fetish en SM met Brigitte Bardot en Catherine Deneuve op piepjonge leeftijd had gezien waar ik niet naar mocht kijken van m'n moeder. Dat zocht ik in de bieb. Die zelfde moeder tuigde me ook behoorlijk af als ik stout was als kind met de stok en riem. Dat koppelde ik m'n puberteit aan sex. Zo zocht je ernaar in de bieb en vond alleen wat sporadische foto's. Zo ging het maar door tot ik op m'n 16e het licht zag. Op m'n 20e vertelde ik na een half jaar aan mijn 1e liefde over haar voeten in nylons maar zij was 18 en het schrok haar af. Zo ging elke relatie tot m'n 31e door. 1 ex gaf me zelfs tabletten en dachjt dat ik ziek was. Wou met me naar de dokter haha die oen. Ik ben sinds m'n 32e helemaal trots op m'n nylonvoet fetish en masochistische gevoelens en geef het bestaansrecht aan iedere vrouw of vriendin die het wil horen en vertel het keer op keer weer. Ik zie het nu als gave als talent als uitstekende eigenschap. En de wereld mag het weten. Maar toch is het een dubbelleven met m'n familie ne ja ik ben 14 jaar getrouwd. Om kinderen niet af te schrikken staat nix op m'n twitter of FB. Gebruik een dubbele naam. Mijn vrouw weet alles maar taalt er niet naar en wil het niet. We zijn gelukkig getrouwd en hebben een dochter. Maar Sm en nylonvoetfetish leef ik buitenshuis omdat ik thuis niet goed te eten krijg. Tja wat een introductie hè, het is mijn privé CV mijn portfolio of life. Zo kan ik nog wel uren doorvertellen maar dat kan ik beter op het forum doen. Jaik ben bereid te scheiden als ik de ware meesteres vind want ik ben al oud en wil de rest van mijn leven graag nog in de slaapkamer sm'en en fetishen. Ja ik heb het boek op zoek naar een meesteres al besteld voor 9, 99 euro maar dat is ook wel wat. Ik heb al betaald via Ideal en nu ontvang ik het ebook of de link niet in mijn email. Hoe krijg ik dat boek nou dan? wie weet dat? de beheerder. Ik wil het toch even lezen kijken of ik wat gemist heb. Alle meesteressen vinden mij leuk, gentleman, aardig, cute en grappig. Ga ook uit eten met sommigen etc. Ik ben niet onderdanig denk ik dat ben ik alleen in het spel. Ik ben ook zeker geen 24/7 slaaf maar iets wat alleen in de slaapkamer gebeurt. Naast het sex- en liefdesleven wil ik gewoon normaal leven en ben assertief en leidinggevend in m'n karakter en dagelijkse werk. Ok de zoektocht gaat door.......... groetjes en tot forums, Leo

Eleonora
Beheerder
Post Re: Mag ik me even voorstellen
on: 7 September, 2014, 11:04

Hey Leo!

Interessant om je ontwikkelingen te lezen! Best heftig ook, zeker als ik naar je jeugd kijk.

Je vrouw staat 0,0% open voor ook maar iets dat betrekking heeft met BDSM? Begrijpt ze je verlangens wel en kan ze zich erin vinden, of ontstaan hierdoor meningsverschillen/irritaties die invloed hebben op het huwelijk? Het klinkt nu een beetje alsof de lieve vrede wordt bewaard zonder dat je vrouw begrijpt dat het misschien over kan zijn als ze nooit open staat om ook maar een beetje op één lijn met je te komen.

Inmiddels heb je het boek ontvangen!

Groetjes,

Eleonora

nylonvoets-
laaf
Beginnend subje
Post Re: Mag ik me even voorstellen
on: 7 September, 2014, 18:29

Hallo Eleonora, Ten 1e complimenten dat jullie 3 dit doen deze site. Zijn jullie 3 amerikaans? Hebben jullie ook websites en houses of dominance in NL? Ja mijn vrouw botst met SM en footfetish, ook vanwege religie. Wel n x of 2 geprobeerd in het begin van onze relatie maar dat was geen passie. Ja voor mij wel. Maar eenrichtingsverkeer werkt niet. Ons huwelijk en leven is een kwestie van plussen en minnen. En de plussen zijn meer op de balans dan de minnen. Ja dit gebrek is een grote min. Dus doe ik het buiten de deur. Ook goed voor mij. Maar ik blijf zoeken vandaar ook mijn inschrijving hierop en de koop v het boek. Ga het gauw lezen. Greoetjes, Leo

Pagina's: [1]