Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Even voorstellen: latoslato
latoslato
Beginnend subje
Post Even voorstellen: latoslato
on: 14 June, 2014, 11:50

Ben als "nieuweling" via internet hier op deze site terechtgekomen.
Vindt het wel netjes om mij even voor te stellen.

Ben een 56 jarige(1957) onderdanige slaaf. Met een voorliefde voor Thigh High Boots, Cbt, Worshipping, Spitting, Zwepen, Cane.

Getrouwd met een lieve vrouw, die helaas helemaal niets met BDSM te maken wil hebben. Maar mij wel toestemming heeft gegeven om regelmatig aan mijn behoefte, om slaaf te zijn te laten voldoen.

Mijn interesse voor BDSM is gekomen na het op jeugdige leeftijd lezen van de bij de sigarenwinkel gekochte gewone "sexboekjes". Zeker als er plaatjes in stonden van dames met lang laarzen, en in leer gekleed.
Hierna in de sexshop gaan zoeken naar de echte boekjes, en terecht gekomen bij de "Doma" en "Massad".
De foto,s en verhalen wonden mij erg op, zodat ik elke maand een bezoekje bracht en de boekjes aanschafte.

Na het aanschaffen van een videorecorder kwamen ook de filmpjes. Na het lezen van wat advertenties, de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met een "Comm.Meesteres". Dit viel ontzettend tegen, niet gevraagd naar mijn lijstje van "wensen" . Dus dit spel was voor mij een afknapper.

Dus terug naar de boekjes en films. Inmiddels was ook de computer aangeschaft, dus internet was ook open voor de verder informatie. Maar het vuurtje met de wens voor een echt spel bleef. Hier in 2009 een op een advertentie van een comm.Meesteres. Deze Meesters heeft mij op de juiste rails gezet, en heb een paar fijne (leerzame)sessie,s mee gehad.

Via een chatsite een advies gekregen om er thuis over te praten, en inderdaad met succes. Ik hoefde het nu niet meer "stiekum" te doen. Op hun clubavonden een Meesteres ontmoet, en hier bijna 2 jaar lang en fijne (regelmatige)relatie mee gehad, dit met toestemming van het thuisfront.
Helaas is deze dame verhuist naar haar geboorte land.

Hierdoor in een klein dipje geraakt, maar het vuurtje is toch blijven branden en sinds begin vorig jaar (2013) weer aan afspraak gemaakt met een Comm.Meesteres. Hier heb ik een paar hele fijne sessies mee beleefd.

Maar toch zou ik graag een "eigen" Meesteres willen leren kennen, omdat hier een meer persoonlijke relatie mee opgebouwd kan worden. En niet van een "uurtje" spelen, en tot de volgende keer maar weer.

Pagina's: [1]