Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Voorstelrondje
biexhibiti-
onist
Beginnend subje
Post Voorstelrondje
on: 4 September, 2018, 23:14

Voor de mensen die dit lezen:-)

Ik ben een biexhibitionist, 56 jaartjes en al vanaf mijn jeugd boeide mij de bdsm wereld.
Mijn rol hierin is overduidelijk onderdanig, gemakshalve noem ik mij altijd een sub.
Het is niet mijn bedoeling hier een lang verhaal neer te zetten, wil de beheerders van de site op mijn knieen bedanken dat ze deze site voor onderdanige mannen hebben opgericht. Had ik jaren eerder moeten weten haha.
Sporadisch een beetje ervaring opgedaan maar wil toch iets actiever gaan worden, je leeft tenslotte maar 1 keer.
Grenzen verleggen, uitdagingen aangaan.....

Ik kan mij nu heel goed voorstellen dat jullie interesse is gewekt, jullie weten mij vanaf nu te vinden:-)

breislaafj-
e
Beginnend subje
Post Re: Voorstelrondje
on: 7 September, 2018, 19:14

Hoi biexhibitionist,
Wat zijn tot nu toe je ervaringen met het exhibitionisme?

groet,
brei{MrsM}

biexhibiti-
onist
Beginnend subje
Post Re: Voorstelrondje
on: 13 September, 2018, 02:42

Hallo breislaafje,

Mijn ervaringen met exhibitionisme....Het begon ooit toen ik een jaar of 20 was tijdens het wandelen met de hond door een natuurgebied.
Ik zag zo hier en daar mannen naakt liggen en keek er net even uitgebreider naar dan ik van mijzelf had verwacht.
De zomer daarna ging ik er zelf op uit en fantaseerde er al over dat ik daar ergens naakt zou liggen en dat andere mensen langs mij zouden lopen en mij ook verheerlijkt zouden bekijken.En zo is het begonnen. Daarna sexbioscopen bezocht waar ik me bij de ingang al uitkleedde, club bezoek altijd naakt, naakt cammen en dan opdrachtjes uitvoeren.....

Pagina's: [1]