Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Voorstellen
meesteresl-
iefje
Beginnend subje
Post Voorstellen
on: 15 July, 2017, 16:40

Hallo Allemaal,

Bij deze stel ik mij graag aan jullie voor.

Ik ben een vrouw van tegen de 40 jaar.

Sinds een paar maanden ben ik met een man aan het daten. Het klikt enorm goed tussen ons.
Wij kunnen echt over van alles en nog wat praten. Wij vertrouwen elkaar volledig.
Ik ben echt stapel verliefd op hem. Hij is zelfs een stapje verder en heeft zich helemaal overgegeven aan mij.

De man met wie ik date is een onderdanige man. Dat heb ik nog nooit gehad. Hij vertelde wat hij zoekt namelijk een dominante vrouw.
Ik heb online wat info gezocht over hoe het allemaal in zijn werk gaat. Helaas is er zeer weinig informatie te vinden voor beginnende dominante vrouwen.
Gisteren hebben wij voor het eerst sex gehad. En ik heb hem laten zien dat ik echt een dominante bitch kan zijn. Het was voor mij ook voor het eerst. En ik merkte dat ik er ook echt van genoot.
Hij was echt helemaal verrast en heeft er zeer van genoten. Volgens hem heb ik het in mij zitten om een meesteres te zijn.

Nu hoop ik hier op deze forum wat meer te weten te komen en mijzelf te ontwikkelen tot een goede meesteres voor mijn slaaf.

Groetjes, Maria

Pagina's: [1]