Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:voorstellen latex onderdaan
latex-
onderdaan
Beginnend subje
Post voorstellen latex onderdaan
on: 6 November, 2018, 11:32

Ik ben Leon en kom uit het gemoedelijk Brabant. Technisch gezien ben ik een Switch. Maar 85% van de tijd ben ik erg onderdanig. Deze onderdanige gevoelens zorgen bij mij voor kink gedachten die ik na verloop van tijd in de praktijk wil uitproberen. Hoe meer ik op onderzoek uit ga, hoe meer ik merk dat mijn grenzen mee opschuiven. Ik ben altijd ruimdenkend geweest maar ik durf gerust te stellen dat ik een echte kinkster ben geworden. Ik heb op dit moment dan veel latex kleding en nog meer toys.

Mijn fetisj voor latex is al op vroege leeftijd ontstaan. Ergens rond mijn 11de jaar was ik op een verjaardag waarbij ik aandacht kreeg van een leuke aardig meisje in een strakke lederen broek. Die was net nieuw en ze vond het maar al te leuk om te showen. Toen dacht ik er niet teveel over na, maar later rond 16 tot 21 jarige leeftijd ging ik speciaal muziek video`s kijken van vrouwelijke popsterren die in latex of leer optraden. Daarna kwam de wereld van internet en zag ik veel in latex geklede dames die meestal in een stoere en dominante rol zaten. Omdat ik die vrouwen op een voetstuk ging plaatsen en tegen ze ging opkijken ontwikkelde ik mijn onderdanige kant.

In het dagelijkse leven ben ik een aardige proactieve man, maar diep van binnen vind ik het heerlijk om aan de voeten van een dominante vrouw te liggen. Ik ken mijn lichaam ondertussen vrij goed en kan erg van mijn onderdanige positie genieten. Omdat ik mijn grenzen nog steeds niet bereikt heb, ben ik nu een nieuwe weg ingeslagen en ben ik aan het experimenteren met een stukje vernedering.

Toch weet ik heel goed de balans te vinden en kan ik heel goed schakelen tussen mijn kinky gedachte en een normaal gesprek. Wees dan ook niet bang om contact te zoeken. Ik vind het ook leuk om in contact te komen met beginners of om een vanila onderwerp aan te snijden.

Mijn interesses: latex, leer, Femdom, bondage, cuckolding, nippelplay, anal play, vernedering, teasen.

mail adres: latex-onderdaan@gmx.com

Pagina's: [1]