Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Meesteres Kate, aangenaam
MeesteresK-
ate
Beginnend subje
Post Meesteres Kate, aangenaam
on: 11 April, 2019, 15:02

Ik ben Meesteres Kate, aanhangster van klassieke SM (discipline, lijfstraffen, opvoeding en tucht in brede vorm)

Al jarenlang ben ik mede-eigenaresse van een prachtige SM-studio in Den Haag, House of SubMission waar ik mij bijzonder goed kan vermaken met een ieder die mij aanstaat. Maar ook geef ik daar workshops aan diegenen die meer uit SM en zichzelf wil halen (of uit de speelpartner 🙂 )

Prive heb ik ook een aantal slaven waarmee ik veel speel en deel, uitgaan in sm-sfeer doe ik ook erg graag. Prive-speelfeestjes bijvoorbeeld met vrienden uit en thuis, maar ook in eigen huis. En een enkele keer organiseer ik een Femdomavond in de studio, maar dat is uitsluitend voor genodigden.

MeesteresK-
ate
Beginnend subje
Post Re: Meesteres Kate, aangenaam
on: 16 April, 2019, 00:03

13 keer is mijn tekst bekeken en niet een heeft er gereageerd. Nutteloos forum?

Vincent
Beginnend subje
on: 26 April, 2019, 13:06

Meesteres Kate,

Leuk stukje om te lezen, zo te zien heeft u zeer veel ervaring binnen de scene. Ik zelf ben nog zo groen als gras en ben er inmiddels achter dat forums het beste werken als je een meesteres bent of er als sub bijzonder veel moeite insteekt. Uit uw tekst op te maken neem ik aan dat U ook professionele sessies verzorgd gezien u een eigen SM-studio heeft?

MeesteresK-
ate
Beginnend subje
on: 2 May, 2019, 16:30

Hi Vincent, jazeker zijn professionele sessies mogelijk. Kijk maar even op mijn website http://www.mrskate.nl. Voor verdere vragen hierover graag via mijn mailadres verzoek@mrskate.nl ipv hier op het forum.
Wanneer je groen als gras bent heb je in ieder geval nog veel te ontdekken, een leuk vooruitzicht. En..je moet toch ergens beginnen?

Pagina's: [1]