Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:lex4seks aangenaam kennis te maken..
lex4seks
Beginnend subje
Post lex4seks aangenaam kennis te maken..
on: 20 June, 2017, 15:25

TJa, daar zit ik dan, bloot en met de billen op een rieten zitting en de piemel in een kuisheidsgordel. Ik noem dit stalen kooitje het monster, mede omdat er geen enkele ruimte is voor groei, vanwege de tube die er aan vast zit en die in mijn penis verdwijnt en zeker vanwege de drie spikes die me, mocht ik het vergeten, constant herinneren aan mijn onderdanigheid..

Een onderdanigheid die ik al in mijn jeugd ontdekte (morgen word ik 49) al had ik toen nog geen woorden voor die gevoelens. Ik experimenteerde met jongens en meisjes en ontdekte twee zaken die nooit zijn veranderd. 1. Ik ben multifunctioneel, zowel mannen als vrouwen hebben mijn interesse; mannen omdat ze weten hoe het lijf van een man werkt en vrouwen juist omdat het tegengestelde opgaat. Met beide soorten heb ik relaties gehad, meestal met dominant ingestelde mensen. Momenteel ben ik vrij (gezel) 2. Ik ben onderdanig; misschien niet bij de dagelijkse beslommeringen maar wel degelijk als het om het lichamelijke gaat. Waarbij de ander van mij (zodra het vertrouwen er is) volledige zeggenschap over mijn lijf en seksualiteit krijgt.

Mijn nickname, lex4seks is misschien een beetje plat (lex of lexje kan ook), maar dat komt omdat ik er ooit mee begonnen ben en tja op sommige plekken is dat ter herkenning wel gemakkelijk. Het wil overigens niet zeggen dat ik met Jan en allevrouw in bed duik of mijn lichaam ter beschikking stel. Ten eerste is het van belang dat er naast het lichamelijke ook een geestelijke/vriendschappelijke band is. Vertrouwen. Niet alleen het klappen van de zweep maar ook een streling. Niet alleen vernedering maar ook het schenken van trotse gevoelens,niet alleen ontzegging maar ook bevestiging.

Mocht er door mijn aanwezigheid hier ooit een date (of meer) uitkomen is dat een bonus; een goed gesprek (al dan niet over D/s zijn) is ook welkom. En reken er maar op dat ik daarin eerlijk, open en kwetsbaar durf te zijn.

Zoals gezegd; ik heb ervaring en kan eerlijk zeggen dat mijn grenzen in de loop van de jaren behoorlijk zijn verruimd, al zullen een paar altijd blijven maar dat hoef ik hier niet allemaal te vertellen; laat ik het zo noemen: Er is meer mogelijk dan onmogelijk.

Als je me op straat tegen komt ben ik, zoals velen, niet herkenbaar als sub. Ik ben, zo heb ik mij laten vertellen een verzorgde, nette man met blauwe ogen, grijs wit tinten in het blonde haar (de verhouding veranderd per dag naar meer grijs en wit). Ik woon in Koekange, een dorpje in Zw Drenthe, en ben (tekst) schrijver/journalist met een erotisch boek in wording. Alleen al om dat laatste hoor en lees ik zoveel mogelijk over onze gemeenschappelijke interesse/ levensstijl/ hobby. Want al heeft 50 tinten grijs wel een lans gebroken voor de BDSM community - ik denk dat het realistischer kan.

Op dit moment is mijn profiel nog leeg; geen foto en geen info (al staat hier al aardig wat). Ik ga dat ongetwijfeld veranderen, maar nadat ik eens rustig door de andere profielen heb gebladerd. Vooral de foto ben ik nog over aan het nadenken; een plaatje van mijn plassertje (in de kooi kan ik er weinig anders mee) daar zit denk ik niemand op te wachten (tenslotte weet iedereen hoe zo'n ding er uitziet) Maar om nou gelijk full frontal herkenbaar in beeld te komen ben ik ook wat schichtig over. Beiden kunnen later ook gedeeld worden toch?

Omdat sommige dames en heren nu misschien toch wel wat willen weten over het lijf dat onder dit hoofd zit dan maar een korte beschrijving: Blond/grijs/wit haar dus, blauwe ogen en geen baard of snor (al kan dat over een maand weer anders zijn, wat ook voor mijn haar geldt overigens, dat is nu gedekt zoals de kapper het noemt, maar soms gaat de tondeuse er over en is het letterlijk gemillimeterd). Dat komt ook nog wel eens voor bij het lichaamshaar al is dat meestal in kruis, op buik en borst en onder de oksels verwijderd. Met een lengte (lichaam) van 1.78 ben ik met 87 kilo nog wat overgewichtig. Omdat ik onderhand een B-cup heb ontwikkeld (wat voor de liefhebber weer leuk kan zijn in een bh) ben ik aan het afvallen. Van de honderd kilo is nu dus al een mooi stukje af, maar door a. weinig alcohol te drinken, b. voorlopig te blijven roken, c. vaker de fiets te pakken, d. te wandelen en e. dagelijks een half uurtje op de home-crosstrainer te zitten en wat met gewichten te spelen, hoop ik naar een slanke body te gaan. Stimulatie daarvan wordt op prijs gesteld en voor de mannen en vrouwen die van chubby houden; het spijt me, maar ik wil mijn doel behalen. Voor diegenen van de lezer van dit schrijven die de maten van het geslacht belangrijk vinden: Als het vriest is een meetlat volkomen overbodig en als ik heet ben kom ik rond de 16 cm en na een vacuumpomp nog wat langer.

Vooralsnog denk ik dat je hiermee aardig op de hoogte bent van lexje; maar eventuele vragen beantwoord ik graag,

Aangenaam ,

lex

Pagina's: [1]