Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Overzicht - Jamesdebo
Naam: Ron Segers
Functie: Beginnend subje
Website:
Biografie:

Beste mensen ik heb de stap genomen om uit de kast te komen(misschien verkeerde woordkeuze maar zo voelt het wel). Sinds mijn prille jeugd heb ik een groot verlangen naar dominantie. Ik heb dat altijd onderdrukt!. In mijn relaties heb ik altijd vrouwen gehad waarvan ik dacht dat ze dominant zouden zijn(uiterlijk). ik ben 12 jaar "gelukkig" getrouwd geweest. In de basis was ik ook echt gelukkig, Dat meen ik echt! Ik heb mijn behoeftes ook met haar besproken in die tijd, maar zij zag er niets in. Ik heb 2 geweldige kinderen die nu ook weten wat mijn gevoelens zijn. Zij maken daar soms wel leuke grapjes over. Vind ik geweldig!! Verder heb ik goed contact met mijn ex. Ik weet dat ze me begrijpt!! ik ben inmiddels 19 jaar gescheiden, met in de tussentijd 1 relatie. Lieve vrouw, ik ben nu zo ver sinds plm 6 maanden dat ik alles(soft/hard) wil ontdekken wat ik in al die jaren gemist heb en daar absoluut ook geen concessies meer in doe, ik ben hier vooral om van alles te leren, want ik weet nog niet hoe of wat. Gisteren het ebook gekocht "zoek je een meesteres". Was geweldig. Tips and tricks are welcom!

Bedankt dat jullie dit lezen!
Groetjes,
Ron
Dank voor het