Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Overzicht - Vincent
Naam: Vincent
Functie: Beginnend subje
Website:
Biografie:

Voel je vrij om me persoonlijke berichten te sturen en houd je vooral niet in, maakt niet uit hoe pervers/taboe. We zijn hier namelijk niet op dit forum om tegen onszelf te liegen.

Ik ben een jonge man van 25 jaar oud, heb licht blauwe ogen, kort donker haar en een slank/ atletisch postuur. Hoe wel ik al lange tijd onderdanige BDSM gevoelens heb en enkele jaren online femdom ervaring.
Hoewel ik voor mij zelf mijn wensen en verlangens goed weet te verwoorden is de ''BDSM-scene'' een nogal ver van mijn bed show. En een raadsel hoe het is om in contact te komen met een meesteres.

Hoewel ik tot grote lengte zou gaan om reallife ervaring op te doen ben ik geen hersenloze slaafse slaaf. Van tijd tot tijd kan ik enigszins dwars of bot overkomen door de ''recht door zee'' mentaliteit. Dit alles met een gepaste vorm van respect natuurlijk. Verder vind ik een goed en verzorgd uiterlijk belangrijk. Ook vind ik het noodzakelijk om een goed intelligent gesprek te kunnen voeren op niveau voor het eventuele spel. De opgedane ervaring met online femdom heeft me niet alleen achter gelaten met een verlangen naar meer, maar ook met een goed gevulde kist met de nodige attributen.

In het dagelijks vanilla leven ben ik werkzaam als procesoperator en heb een grote interesse (obsessie) met motoren, motorsport en neem zelf deel aan de kelderklasse van de motorsport op circuits. Andere hobby's zijn boogschieten en zeilen.