Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist Registratie

Overzicht - slaafjohn
Naam:
Functie: Beginnend subje
Website:
Biografie:

Vrije geest zoekt Eigenaresse

Ik zoek een onafhankelijke, emotioneel sterke, dominante vrouw, die een duidelijk toekomstbeeld heeft van haar “droom” leven en gedreven is dat ook te realiseren.
In jouw ideale wereld heb jij altijd de kracht en controle, op elk vlak in je leven en relatie heb je een diep verlangen jezelf te laten leiden door je oorspronkelijke gedachten en gevoelens van superioriteit.
Dus alleen iemand voor de liefde en passie is niet voldoende, het moet ook een vriend zijn, empathisch en emotioneel intelligent, die zijn eigen idealen opzijzet, om jouw dromen uit te laten komen.
Een man die jou aanvoelt met een innerlijke kracht, wanneer je steun kunt gebruiken, maar je niet in de weg staat om alles op eigen kracht te kunnen voltooien.
Een sub die weet wanneer hij zijn mond moet houden en je dienaar moet zijn, en een slaaf waar je jezelf op af kunt reageren, en die het verlangen heeft gaandeweg volledig jouw eigendom te zullen worden.

Liefde op het eerste gezicht is wat iedereen wil, en soms moet het groeien. Belangrijk is een oprechte beleving tussen twee mensen, die elkaar aanvoelen, aanvullen en accepteren in elkaars 'anders zijn'. Omdat ik ervoor kies mijn roeping en passie als slaaf te volgen, vind ik het wel belangrijk wanneer we enige overeenkomstige vrijetijdsbestedingen delen, zoals de natuur, (zee)zeilen, individuele sport, eventueel dansen.

Deze atletisch gebouwde ondernemer, 189m, kort blond, blauwe ogen, 55 jaar, gedreven door gevoel, verhoogd sensitief, is meer (en meer) in ontwikkeling. Positief ingesteld, met introspectief vermogen, creatief in geest en realisatie, zoekt contact en misschien vriendschap, om te ontdekken of er een klik is, en hij gaandeweg je sub, dienaar, slaaf en uiteindelijk je eigendom zou kunnen worden.