Mijn ideale D/s relatie

Romeinse Meesteres

Dit keer eens geen blogpost van Deana… Mevrouw vond dat Wij (Eleonora en Ik) Ons te veel op de achtergrond hielden en heel eerlijk gezegd heeft Zij daar wel gelijk in. Daarom heb Ik besloten om wat meer informatie over Mijzelf te delen met jullie. Natuurlijk BDSM gerelateerd.

Hoewel Deana, Eleonora en Ik het bijzonder goed met Elkaar kunnen vinden (goed, op bepaalde ups en downs na), liggen Onze visies over wat de perfecte D/s relatie is mijlenver uit elkaar…

Hoe Deana hierover denkt kun je grotendeels opmaken uit Haar BDSM gedicht en over Eleonora kan Ik verklappen dat Zij Haar BDSM contacten vooral als speeltjes ziet… 

Zelf zou ik een slaafje eerder als attribuut, middel of verlengstuk van Mijzelf zien. BDSM is voor Mij dan ook geen spelletje. Het is geen kwestie van een datum en tijdstip in Mijn volle agenda prikken en een uurtje of wat met E/elkaar “spelen” (op welke manier dan ook…).

Er is bij Mij geen begin en geen einde. Als jij Mijn slaafje zou zijn, ben je dat voor altijd. Niet wanneer het Mij of jou uitkomt, niet wanneer jij of Ik er zin in heb, maar elk moment van de dag. Dag in, dag uit.

Voor de meeste slaafjes is dit niet reëel. Je hebt immers met je werk, school, vrienden, familie en andere bezigheden te maken. BDSM moet in je planning passen. Wil jij Mijn slaaf zijn? Schrap dan al je andere bezigheden dan maar. Ik duld maar één reden in jouw miezerige leventje om ’s ochtends uit bed te komen en die reden ben Ik. (Let wel: Ik zal niet naast jou liggen in bed…)

Er is ook maar één rol voor jou als slaaf in Mijn leven: Mij tot dienst zijn. Denk hierbij niet aan het ondergaan van kinky BDSM spelletjes, speelse aframmelingen of andere dingen waar vooral jij plezier aan beleeft. Want dat is waar het de meeste slaafjes om draait: vooral zelf heel veel genot ervaren. Natuurlijk onder het mom van het plezieren van hun Meesteres.

Nee, Mijn slaaf dient zijn plek te kennen. Jij bent er alleen om Mijn leven te veraangenamen. Je eigen genot geef je volledig op. Je vrije wil? Die wordt in de kiem gesmoord. Jouw leven komt in het teken van Mijn geluk, gezondheid en welvaart te staan.

Het spreekt voor zich dat Ik niet van domme slaafjes houd. Begrijp Me niet verkeerd, ook deze exemplaren gun Ik een Meesteres, maar bij Mij zijn ze aan het verkeerde adres.

Ik neem alleen genoegen met een goedopgeleide, intellectuele slaaf die Mijn tijd dubbel en dwars waard is. Als de tijd en moeite die Ik in jou steek niet zijn vruchten afwerpen, sta je zo weer bij het oud vuil. Op medelijden hoef je in dat geval niet te rekenen. Mijn tijd is kostbaar.

Jouw leven als Mijn slaaf zal voornamelijk bestaan uit het ontlasten van mijn dagelijkse bezigheden. Dit betekent niet alleen dat het hele huis aan kant gezet moet worden, maar ook dat de meer uitdagende klusjes uitgevoerd moeten worden. Je hebt een brein, dus waarom zou je die niet voor Mij inzetten? Je lichaam interesseert Mij sowieso niets. Het is je geest die Mij kan bekoren.

Heb je je werk goed gedaan? Dan ontvang je een complimentje. Veel meer dan dat hoef je ook niet te verwachten. Merk Ik dat je dit wel doet? Dan wijs Ik je per direct de deur. Onkuise gedachten kan Ik niet verbannen, maar zodra je deze kenbaar maakt, krijg je het met Mij aan de stok. In enkele gevallen letterlijk.

Als je echt goed je best hebt gedaan en O/onze D/s relatie zich verder evolueert, kan een goede slaaf heel voorzichtig aan op meer gaan rekenen.

Een schouderklopje, een promotie, misschien een privilege hier en daar en op echt zeldzame momenten zou Ik in een zeer goede bui misschien zelfs eens Mijn goddelijke voeten door jou kunnen laten masseren. Het spreekt voor zich dat O/onze intimiteiten nooit verder zullen gaan dan dat.

Je zou kunnen stellen dat Mijn opvattingen over slaven en de eisen die Ik aan hen stel deels overeenkomen met die van de Romeinen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat Ik in een van Mijn vorige levens een Romeinse Domina was, waarschijnlijk met niet één maar wel tientallen slaven.

In overeenstemming met hun gewoontes ben Ik dan ook niet vies van een fysieke afstraffing als je een kleine misstap begaat. Wil je meer over Romeinse opvattingen over slaven weten, dan verwijs Ik je graag naar Mijn artikelen over Romeinse slavenveilingen en Romeinse straffen voor slaven. 😉

Het enige echt grote verschil met de Romeinen is dat Ik graag een band met Mijn slaaf opbouw. Dit kan alleen als het echt klikt tussen jou en Mij en dus verwacht Ik dat W/wij meer gemeen hebben dan enkel het feit dat jij Mij wilt dienen en Ik graag bediend wil worden…

Dominante groet,

Artemis

28 reacties op “Mijn ideale D/s relatie

  • 12 februari 2012 om 17:35
    Permalink

    Artemis, Mijn lot en leven behoren aan U, als slavinnetje heb ik geen eigen wil. Maar wel genoeg aan de blik van genot van U. Greot brenda tg Haarlem

    Beantwoorden
  • 12 februari 2012 om 20:00
    Permalink

    Ik ben een realistische optimist, of misschien een optimistische realist, feit is dat tenzij je financiel onafhankelijk bent je nu eenmaal met werk te maken hebt, feit blijft dat zolang je je niet terugtrekt naar een afgelegen kasteel in zuid europa je niet zomaar buiten de wereld staat

    Dat je Meesteres het belangrijkste is in je leven, ja als je zo’n band hebt is dat zo. De realist zegt me dat je niet om de wereld heen kan, de optimist zegt me dat je wel heel veel kan doen om zelfs als je met die wereld bezig bent toch van je Meesteres te zijn. Kuisheid vanzelfsprekend, technische hulpmiddelen als google latitude (die haar altijd toegang tot je locatie geven) en twitter (waar je elk moment kan vertellen wat je aan het doen bent) helpen daarbij

    Beantwoorden
  • 12 februari 2012 om 20:24
    Permalink

    Zoals de titel al aangeeft, gaat het om Mijn ideale D/s relatie. Ik geef toe dit niet voor iedereen weggelegd is, maar Ik zie Mijzelf ook niet graag als “iedereen”.

    Financiële bezwaren opwerpen vind Ik een belemmerende gedachte. Als je tussen de regels van Mijn tekst door leest, zul je ook begrijpen dat Mijn slaaf niet voor de financiën verantwoordelijk is. Als je onder Mijn hoede komt te staan, werk je voor Mij en het is aan Mij om jou zo in te zetten dat je genoeg geld opbrengt . In return regel Ik jouw kost en inwoning.

    Nogmaals, het is een ideaalbeeld. Vooralsnog neem Ik genoegen met minder vergaande vormen van BDSM, totdat Ik Mijn droomslaafje gevonden heb.

    Beantwoorden
    • 15 mei 2016 om 03:53
      Permalink

      Totaal bezit. Allesoverheersend. Zo zie ik het ook. Ik kan zelf niet eens beetje of eventjes onderdanig zijn. Dat zou niet eens mijn keuze mogen zijn als slaaf. Ooit hoop ik de juiste domme te vinden. Die meedogenloos genoeg is om mij echt te bezitten en zelfs mijn banden breekt met alles en iedereen. Etcetera. Oneindig..

      Beantwoorden
  • 12 februari 2012 om 21:14
    Permalink

    Her is niet een puur financiele barriere, ik stelde dat hoe graag we ook willen een onderdeel zijn van het grotere, tuurlijk zou ik me graag met de Mijne terugtrekken zodat ik me 100% kan toeleggen op echter de wereld is complexer dat dat. Wij (ik praat hier even zonder mandaat voor mijn slavenbroeders) zijn blij met elke situatie waarin we kunnen dienen, het feit dat we dat in een wereld vol afleidingen doen maakt die taak zwaarder maar niet minder mooi.

    Hoeveel ik ook om de 1e zal geven, dat wil niet zeggen dat er geen andere mensen zijn die ook niet een klein deel van me bezitten.

    Beantwoorden
  • 12 februari 2012 om 21:27
    Permalink

    Zojuist – vol goede moed – bij Je aan de deur gebeld.

    Snel lees ik nog even deze bijdrage door.

    Als een kwajongen die belletje heeft getrokken neem ik de benen.

    (Ja, alleen de sterken blijven over.)

    Beantwoorden
    • 12 februari 2012 om 22:00
      Permalink

      Ik had niet anders van je verwacht, hans… (volgende keer zet Ik hem onder stroom).

      Beantwoorden
      • 12 februari 2012 om 22:05
        Permalink

        Wat maakt het uit. Dan weet ik tenminste zeker dat ik er voorgoed mee op zal houden (dus doe me een lol Artemis en kies wel effe de juiste stroomsterkte en zo), : )

        Beantwoorden
        • 12 februari 2012 om 22:17
          Permalink

          What’s the fun in that…?

          Blijf gerust aanbellen. Ik bepaal wel of er opengedaan wordt.

          Beantwoorden
          • 12 februari 2012 om 22:32
            Permalink

            Dank Je Artemis !

            Nee, geen fun daarin.

            Als ik weer eens moed verzameld heb, dan bel ik gewoon weer bij Je aan . . .

    • 12 februari 2012 om 22:01
      Permalink

      Ja Mevrouw, alles goed ! Als hij – Mark – maar gered wordt . . .

      Beantwoorden
  • 13 februari 2012 om 01:13
    Permalink

    Wat een mooie vorm van D/s,voor mij de ultieme vorm.Ik droom al jaren van zo’n leven,een echte 24/7 pa in verregaande vorm.Meesteres Artemis,dank U voor het feit dat U mijn geloof in zo’n leven weer heftig aangewakkerd heeft.

    Beantwoorden
  • 23 februari 2012 om 21:16
    Permalink

    Ik heb ook altijd gedroomd van een 24/7 relatie, maar vanwege de praktische bezwaren ook altijd gedacht dat het in de praktijk niet haalbaar zou zijn.
    Het is niet alleen dat een sub meestal ook een baan heeft, maar een slaaf moet toch ook een hok / kooi / cel om te slapen, en daar heeft ook niet iedere Meesteres de ruimte voor.

    Mag ik ook vragen of U contact met familie of vrienden helemaal niet meer toestaat? Nooit?
    En hoeveel controle heeft U in Uw ideale D/s relatie?
    Zelf fantaseer ik altijd graag over een samenleving waar, net als hier sinds enige tijd het homohuwelijk, ook de relatie tussen een slaaf en Meesteres wettelijk erkend wordt. Waar slaven vrijwillig afzien van hun status als mens, en echt slaaf kunnen worden. Waarmee de Meesteres makkelijker over het lot, leven en dood van haar slaaf kan beschikken. Uiteraard wel met de verplichting goed voor Haar slaven te zorgen. Net zoals mensen goed voor huisdieren moeten zorgen. Maar wel met de mogelijkheid om bijvoorbeeld de slaaf in te kunnen laten slapen indien hij Haar, door lichamelijke gebreken, meer tot last is dan dat Zij plezier aan hem beleefd.
    Het spreekt vanzelf dat dit alleen kan plaats vinden bij een 24/7 relatie waarbij Meesteres en slaaf elkaar volledig en onvoorwaardelijk vertrouwen.

    Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik twijfel of men een dergelijk intense relatie lang vol kan houden.

    Beantwoorden
    • 23 februari 2012 om 22:48
      Permalink

      Contact met familie zou Ik zeker wel toestaan. Familie is zeer belangrijk in Mijn ogen, ook die van Mijn slaaf. Wanneer, waar en hoelang dit soort bezoekjes duren, is echter aan Mij om te bepalen. Wanneer je eenmaal in Mijn huis dient, is het namelijk direct afgelopen met je vrijheid om zelf bezoekjes af te leggen en/of andere mensen uit te nodigen. Dat recht heb je op dat moment Mij in handen gelegd.

      Overigens verwacht Ik niet dat de sub in kwestie hier zelf nog behoefte aan zal hebben. Het zal eerder door Mij opgelegd worden dan dat het vanuit hemzelf komt. Datzelfde geldt voor de overige controle. Ik zou het prima vinden als Mijn slaaf af en toe iets voor zichzelf gaat doen. De vraag is echter of hij dat zelf ook wil. Liever laat hij zich een vrijetijdsopdracht opleggen dan dat hij zelf iets moet verzinnen om te doen.

      Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 00:31
    Permalink

    @Artemis en sub gj: goed om dit te lezen. Ik bekeer me nu toch maar tot een fijne vanille relatie. Onze donkere medemens heeft het enkele honderden jaren gekost om eindelijk vrij te komen van een ellendig slavenbestaan, willen anderen het via de achterdeur weer gaan invoeren. Toch een beetje jammer.

    Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 00:51
    Permalink

    Erik, hoezo een ellendig slavenbestaan? Het gaat hier toch uitsluitend om mensen die vrijwillig een relatie tussen een Meesteres en slaaf aangaan.

    Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 01:33
    Permalink

    subgj: afstand doen van hun status als mens schrijf je. Wij als mensen hebben ons zelf niet gemaakt. We hebben het leven gekregen. Daarom kan je die status ook niet ongedaan maken. Waarom hecht je zo weinig waarde aan jouw leven?

    Beantwoorden
    • 24 februari 2012 om 07:09
      Permalink

      Beste Erik, Hoezo hecht ik weinig waarde aan mijn leven? Waar baseer je dat op? Op het feit dat ik zoek naar een manier van leven en een relatie waarin, naast de Meesteres natuurlijk, vooral ikzelf gelukkig word? Zonder me daarbij veel te storen aan wat de maatschappij ervan vindt.
      Je schrijft:”Ik bekeer me nu toch maar tot een fijne vanillerelatie. Onze donkere medemens heeft het enkele honderden jaren gekost om eindelijk vrij te komen van een ellendig slavenbestaan, willen anderen het via de achterdeur weer gaan invoeren.”
      Jij kiest nu dus voor een vanillierelatie, op basis van wat de maatschappij ervan vind? En niet omdat je daar zelf gelukkig van wordt? Waarom hecht jij zo weinig waarde aan jouw leven?
      Daarbij hoef ik je hoop ik niet uit te leggen dat de slavernij waar het hier om gaat, van heel andere aard is dan die waar onze donkere medemens lange tijd het slachtoffer was. Die was vooral gebaseerd op racisme, en de donkere medemens werd nooit iets gevraagd. Ik kies er zelf voor.

      Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 09:24
    Permalink

    subgj: je schrijft dat je je wil laten inslapen door jouw meesteres. Maar een vrouw heeft zichzelf toch ook niet zelf gemaakt? Ook haar eigen baarmoeder niet hoor. Dus hoe kan zij jouw nut bepalen? Dat komt op mij over als weinig waarde hechten aan jouw leven. Terwijl de ene mens niks meer of minder is dan de ander, evenzo dus man of vrouw, want die zijn allebei mens. Maar goed, daarin verschillen we van mening en dat is geen probleem. Er is ruimte genoeg op deze aardbol.

    Beantwoorden
    • 24 februari 2012 om 17:47
      Permalink

      Nee, ik heb helemaal niet gezegd dat ik me wil laten inslapen door mijn Meesteres, ik zei dat ik hoop dat de relatie tussen een Meesteres en slaaf net zo erkend wordt, als een homohuwelijk nu. En dat deel daarvan is dat een Meesteres zoveel controle over haar slaaf krijgt dat ze bijvoorbeeld, de bevoegdheid krijgt om, als een slaaf zodanig aftakelt dat hij zijn Meesteres niet meer goed kan dienen, hem in te laten slapen.
      Dat is echt heel erg anders dan jouw conclusie dat ik me wil laten inslapen door een Meesteres. Het is ook slechts een voorbeeld van een van de aspecten van een dergelijke situatie.
      Dat er ooit een moment komt dat ik een Meesteres meer tot last dan tot nut ben, is wel iets waar ik tegenop zie, en naar mijn idee voor een slaaf ook een voorbeeld van lijden.

      Beantwoorden
      • 24 februari 2012 om 20:34
        Permalink

        subgj: misschien interessant voor je om het Europese verdrag voor de bescherming van de rechten van de mens eens te lezen. Dat is via google vrij makkelijk te vinden.

        Beantwoorden
        • 24 februari 2012 om 23:23
          Permalink

          Nee hoor, vind ik totaal niet interessant. Ik weet ongeveer wel wat er in staat, en het is me dan ook al bekend dat ik zoveel mag fantaseren als ik maar wil.

          Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 10:33
    Permalink

    @erik, je laat je visie en goede gedachten en verlangen naar BDSM ombuigen door de mening van één enkele slaaf? Want Ik heb nooit gezegd dat Ik het met sub gj eens was op dit punt..

    Beantwoorden
    • 24 februari 2012 om 14:29
      Permalink

      Artemis, het leek me goed om een fantasie of droom te plaatsen naast het streven en bereiken van grote groepen mensen om te komen tot verdragen over de rechten van de mens en het opheffen van de slavernij.

      Beantwoorden
    • 24 februari 2012 om 20:44
      Permalink

      Verlangen naar bdsm is het bij mij niet zozeer. Ik heb ervaring met een gewone relatie (geen d/s) waarbij er soms een erotisch soft bdsm spelletje voorkwam. Daarnaast een andere relatie waarbij dat niet ontstond. Het is voor mij interessant om dergelijke verschillen te zien en ook waardoor ze ontstaan. Het is best mogelijk dat er voor sommige mensen beter een bepaalde therapie wordt gevolgd dan zich in bdsm te begeven. Misschien vind Deana dit soort zaken ook wel interessant.

      Beantwoorden
  • 24 februari 2012 om 10:34
    Permalink

    Correctie: geen mening, maar slechts een fantasie. Makes it even worse…

    Beantwoorden
  • 27 april 2015 om 12:42
    Permalink

    hoi MRS, ik ben slaaf wim ben 59 jaar, slank, 175 groot, en weduwnaar sinds 1992, ben op zoek naar een 24/7 MRS. Die me weer op nieuw op wil leiden tot pijnslaaf en totaalslaaf. Ik woon in Limburg Venlo. Heb weer verlangens naar pijn en onderdanig te zijn voor een 24/7 MRS, ik zou graag mijn hele lichaam aan U geven, ik ben vanaf 14 jaar tot 1992 slaaf geweest, daar na een relatie gehad van 19 jaar maar zei gaf me het slaven gevoel niet, en nu ben op zoek naar een nieuwe 24/7 MRS voor mijn verdere leven. Als U het siriues meent kunt U me mailen: [email protected].

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Klamed B.V